سفارش تلفنی
قفل درب صندوق النترا
قفل درب صندوق النترا
Trunk Lid Latch Of Hyundai Elantra

4 از 5
(بدون نظر)
  • شماره فنی: 81230-3X010
  • برند: اصلی هیوندای موتور
قیمت: تماس بگیرید


به علت نوسانات قیمت بازار برای خرید با ما تماس بگیرید
آدرس: تهران، بازار چراغ برق، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 15

دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

قفل درب صندوق النترا

خرید قفل صندوق عقب النترا در صورت خرابی باید به یک اولویت مهم تبدیل شود. قفل صندوق عقب سبب افزایش امنیت وسایل صندوق عقب هیوندای می‌شود. قفل صندوق عقب النترا توسط یک سیستم به سیم‌کشی داخلی هیوندای متصل شده و از دزدگیر و قفل‌ مرکزی فرمان می‌پذیرد. چقدر باید بی‌احتیاط باشید که از یک خودرو بدون قفل کاپوت استفاده کنید. چنین فرایندی می‌توان هزینه‌های بسیار زیادی را روی دست شما باقی بگذارد.

قفل صندوق عقب خودرو النترا را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید تا خیالتان از بابت اصل بودن آن مطمئن شود. اگر قفل صندوق عقب تقلبی و بی‌کیفیت را برای خودرو خود خریداری کنید، بعد از مدت کوتاهی مجبور به تعویض آن خواهید شد، در نظر داشته باشید که نمونه‌های غیراصلی موجب ایجاد صدای نویز و صدای ناخوشایند می‌شود. همینطور استفاده از قفل صندوق عقب بی‌کیفیت موجب می‌شود تا درب به‌راحتی بسته نشود و قفل گیر کند.

توجه کنید که نمونه‌های تقلبی بی‌شماری در بازار لوازم یدکی ایران وجود دارد که مشابه با نمونه اصلی بوده و تشخیص آن‌ها کار سختی است، بنابراین ممکن است مشتریان یک جنس تقلبی را با عنوان جنس اصلی تهیه کنند و بعد از استفاده متوجه ماجرا شوند.

اگر در زمان بارندگی متوجه می‌شوید که قفل صندوق عقب خودرو شما به خوبی عمل نمی‌کند یا با یک بار سرد و گرم شدن هوا چنین شرایطی احساس می‌کنید، عملا شما یک قطعه بی‌کیفیت و غیراستاندارد خریدید که اصلا متناسب با النترا نیست و دوباره باید برای جایگزینی آن اقدام کنید. در نظر داشته باشید که چنین محصولی در صورت خرابی در مواقع حساس ممکن است شرایط بدی را برای شما ایجاد نماید.

ما در فروشگاه آریان یدک در تلاش هستیم تا بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات یدکی را برای خودروهای خارجی شما تهیه کنیم. با توجه به اینکه ما سه اصل قیمت بهینه، ضمانت کیفیت و تضمین اصل بودن کالا را برای مشتریان فراهم می‌کنیم، در نتیجه توانسته‌ایم مشتریان زیادی را همراه خود کنیم.

قیمت قفل صندوق عقب النترا

قیمت صندوق عقب النترا بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. قیمت قفل صندوق عقب خودرو النترا بر اساس کارخانه سازنده، نوع برند، کیفیت ساخت، تعداد افراد دخیل در واردات و... مشخص می‌شود. با توجه به اینکه قفل صندوق عقب النترا باید کیفیت خوبی داشته باشد، در نتیجه به هر جنس ارزان قیمتی بله نگویید و آن را برای خودرو خود تهیه نکنید. البته در بازار لوازم یدکی ایران نمی‌توان گفت که هر جنسی که قیمت بالایی دارد، لزوماً دارای کیفیت بالا هم است، زیرا برخی از فروشندگان اقدام به فروش کالاهای تقلبی با قیمت نمونه اصلی می‌کنند.

فروشگاه ما در آریان یدک یکی از مجهزترین فروشگاه‌های اینترنتی فروش لوازم یدکی است و همگام با فروشگاه‌های معتبر توانسته‌ایم، جایگاه ویژه‌ای در بین مشتریان پیدا کنیم. ما در این فروشگاه ارسال فوری به سراسر ایران، مشاوره تخصصی، ضمانت اصل بودن کالا، ضمانت بازگشت کالا و تضمین بهینه بودن قیمت را به مشتریان ارائه می‌دهیم. برای دریافت مشاوره تخصصی یا کسب جزئیات بیشتر در مورد قیمت قفل صندوق عقب النترا می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.


سوالات متداول

قفل درب صندوق النترا شرکتی است یا وارداتی؟

قفل درب صندوق النترا در فروشگاه آریان یدک وارداتی درجه یک بوده و از نظر کیفیت خیالتان کاملا راحت باشد. در صورت مغایرت کیفیت محصول ارسال شده با قطعه اصلی، می‌توانید آن را در زمان مشخص شده مرجوع کرده و تمام هزینه خود را دریافت نمایید.

چرا قفل درب صندوق النترا در آریان یدک ارزان است؟

فروشگاه آریان یدک وارد کننده مستقیم و بی‌واسطه قفل درب صندوق النترا بوده و به دلیل کاهش هزینه‌های واردات و خرید عمده، آن را با قیمت رقابتی و ارزان عرضه می‌کند.

چطور قفل درب صندوق النترا را سفارش دهم؟

برای سفارش قفل درب صندوق النترا در تهران و شهرستان می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. با تماس با شماره‌های سایت در ساعات اداری، بلافاصله سفارش شما ثبت شده و عملیات بسته‌بندی و ارسال آغاز و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. برای دریافت حضوری، می‌توانید باهماهنگی به فروشگاه آریان یدک در بازار چراغ برق مراجعه نمایید.