سفارش تلفنی
درب روغن موتور النترا
درب روغن موتور النترا
Oil Filler Cap Of Hyundai Elantra

4.7 از 5
(بدون نظر)
  • شماره فنی: 26510-26600
  • برند: اصلی هیوندای موتور
قیمت: تماس بگیرید


به علت نوسانات قیمت بازار برای خرید با ما تماس بگیرید
آدرس: تهران، بازار چراغ برق، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 15

دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

درب روغن موتور النترا

خرید درب روغن موتور النترا که از کیفیت و مقاومت خوبی در برابر حرارت برخوردار باشد، برای کارکرد صحیح موتور الزامی است. درب روغن موتور یک درب مقاوم با کارکردهای خاص است و به‌گونه‌ای طراحی شده که روغن موتور را به‌خوبی نگه‌داری کند. این قطعه وظیفه جلوگیری از بخار شدن روغن را نیز برعهده دارد. مراقبت از خودرو جهت حفظ کیفیت سواری و کم‌شدن هزینه‌های آن نیازمند تهیه قطعه خوب و باکیفیت است. اگر در هنگام خرید به کیفیت کالا توجه نشود، ضررهای زیادی را متحمل خواهید شد، برای مثال خرید یک درب روغن موتور بی‌کیفیت منجر به آسیب‌های جدی به پیشرانه می‌شود.

 در صورتی ‌که درب روغن موتور النترا شما مشکل دارد، برای جلوگیری از نشت روغن نیاز است که آن را با یک درب جدید تعویض کنید، زیرا معیوب‌بودن درب روغن منجر به آسیب به موتور خودرو و هدررفت روغن می‌شود.

 برای خرید درب روغن موتور النترا می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم یدکی معتبر مراجعه کنید و با توجه به مدل خودرو، درب روغن مناسب را تهیه کنید. درب روغن موتور خودرو elantra به دلیل قرارگیری در معرض بخارات روغن باید با کیفیت و استانداردهای قابل‌قبولی ساخته شده باشد. کیفیت بالای این قطعه موجب جلوگیری از هدررفتن روغن خودرو می‌شود.

در بازار به دلیل وجود نمونه‌های متفرقه باید تمام حواس خود را جمع کنید تا یک کالای تقلبی را به‌عنوان کالای اصلی به فروش نرسانند. ما در فروشگاه آریان یدک هدف اصلی خود را تأمین قطعات با قیمت و کیفیت مناسب برای مصرف‌کنندگان علی‌رغم مشکلات ارزی در نظر گرفته‌ایم. درب روغن موتور النترا در فروشگاه ما دارای گارانتی است.

قیمت درب روغن موتور النترا

قیمت‌های متفاوتی برای قطعات یدکی خودرو در بازار ایران وجود دارد، به‌گونه‌ای که شما از قیمت‌های خیلی ارزان تا بالاترین قیمت‌ها را برای قطعات یدکی مانند درب روغن موتور النترا مشاهده می‌کنید. اگر بخواهیم به شما توصیه‌ای کنیم که خریدی باکیفیت عالی و قیمت مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، این است که ابتدا کیفیت را در نظر بگیرید و سپس به سراغ قیمت بروید. زیرا اگر کیفیت محصول خوب نباشد، شما در بازه کوتاهی مجبور به تعویض آن خواهید شد و دوباره باید هزینه‌های گزافی بپردازید.

البته نکته دیگری که باید حتماً متذکر شویم این است که قیمت بالا لزوماً به معنی کیفیت برتر نیست، زیرا متأسفانه برخی افراد سودجو از همین تصور استفاده کرده و اقدام به فروش کالای تقلبی با قیمت اصلی می‌کنند. بهترین راه برای یک خرید مطمئن مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و باسابقه است. ما در فروشگاه آریان یدک به‌ عنوان یک فروشگاه تأمین‌کننده قطعات خودروهای خارجی مانند hyundai شناخته شده‌ایم که با فروش بیش از 200 هزار قطعه در سال و با 15 سال سابقه فعالیت جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کرده‌ایم. ضمانت کیفیت درب روغن موتور، توجه به مطابقت قطعه با استاندارهای روز، انجام آزمون های کنترل کیفی، بازرسی قطعات یدکی بعد از دریافت، تضمین اصالت کالا، تضمین قیمت بهینه، تضمین بازگشت کالا در صورت عدم رضایت همگی در فروشگاه ما در آریان یدک منجر به رضایت مشتری شده است.

در صورت تمایل به خرید از فروشگاه ما در آریان یدک و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب روغن موتور النترا یا سایر قطعات یدکی خودروهای خارجی می‌توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.


سوالات متداول

درب روغن موتور النترا شرکتی است یا وارداتی؟

درب روغن موتور النترا در فروشگاه آریان یدک وارداتی درجه یک بوده و از نظر کیفیت خیالتان کاملا راحت باشد. در صورت مغایرت کیفیت محصول ارسال شده با قطعه اصلی، می‌توانید آن را در زمان مشخص شده مرجوع کرده و تمام هزینه خود را دریافت نمایید.

چرا درب روغن موتور النترا در آریان یدک ارزان است؟

فروشگاه آریان یدک وارد کننده مستقیم و بی‌واسطه درب روغن موتور النترا بوده و به دلیل کاهش هزینه‌های واردات و خرید عمده، آن را با قیمت رقابتی و ارزان عرضه می‌کند.

چطور درب روغن موتور النترا را سفارش دهم؟

برای سفارش درب روغن موتور النترا در تهران و شهرستان می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. با تماس با شماره‌های سایت در ساعات اداری، بلافاصله سفارش شما ثبت شده و عملیات بسته‌بندی و ارسال آغاز و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. برای دریافت حضوری، می‌توانید باهماهنگی به فروشگاه آریان یدک در بازار چراغ برق مراجعه نمایید.