سفارش تلفنی
فن رادیاتور کولر جک S3
فن رادیاتور کولر جک S3
Ac Condenser Fan Complete Assembly Of Jac S3

4.3 از 5
(بدون نظر)
  • برند: وارداتی جک موتور
قیمت: تماس بگیرید


به علت نوسانات قیمت بازار برای خرید با ما تماس بگیرید
آدرس: تهران، بازار چراغ برق، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 15

دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

فن رادیاتور کولر جک S3

خرید فن رادیاتور کولر جک S3 اصلی به دلیل نقش بسیار مهمی که در کندانسور ایجاد می‌کند، باید سریعاً در دستور کار قرار گیرد. فن رادیاتور کولر جک S3 که به نام کندانسور شناخته می‌شود، یکی از اجزای مهم سیستم تهویه ‌مطبوع در خودرو است. فن رادیاتور کولر نقش مهمی در افزایش شدت ‌جریان هوا داشته و تبادل گرمایی را بالا می‌برد. خرابی فن رادیاتور کولر جک S3 می‌تواند، تأثیر منفی روی کارایی کولر و میزان سرد کردن آن بگذارد.

خرید فن کولر جک S3 که کیفیت خوبی داشته و از طرف دیگر استانداردهای لازم در ساخت آن به کار گرفته باشد، خریدی سخت است، زیرا در بازار لوازم یدکی جک S3 ایران، قطعات یدکی تقلبی زیادی وجود دارد که در ظاهر با نمونه اصلی شباهت داشته و مشتریان در تشخیص اصلی یا تقلبی بودن دچار اشتباه می‌شوند.

استحکام، مقاومت و همچنین متریال به‌ کار رفته در فن رادیاتور کولر خودرو جک S3 بر اساس برند سازنده متغیر است. کارخانه‌های خارجی زیادی اقدام به تولید قطعات یدکی خودروهای خارجی مانند s3 می‌کنند، اما کیفیت همه آن‌ها درجه یک نیست و در بازار کیفیت‌های درجه چندم نیز عرضه می‌شود.

ما در فروشگاه آریان یدک در کنار شما هستیم تا بهترین و مرغوب‌ترین قطعات یدکی مانند فن رادیاتور کولر جک S3 را در اختیار شما قرار دهیم. با توجه به اینکه خط پایش کنترل کیفی و سلامت کالا در کارخانهٔ تولید کننده و توسط متخصصین ما انجام می‌شود، ما اطمینان صددرصدی از کیفیت قطعات جک S3 داشته و به شما گارانتی اصالت کالا ارائه می‌دهیم. یکی از نقاط قوت ما در این فروشگاه این است که به سراسر ایران ارسال داریم و به دلیل نیاز مبرم کاربران به قطعات یدکی، در اسرع وقت محصولات را به دست آنان می‌رسانیم.

قیمت فن رادیاتور کولر جک S3

زمانی که برای خرید لوازم یدکی خودروهای خارجی مانند جک S3 وارد بازار می‌شوید، با طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها مواجه می‌شوید، دلیل رنج قیمت بسیار متفاوت در بازار لوازم یدکی جک S3 این است که اکثر قطعات خودروهای خارجی مانند jac از کشورهای خارجی وارد می‌شود و به دلیل واردات، قیمت زیادی برای محصولات در نظر گرفته می‌شود.

ما همیشه به شما توصیه می‌کنیم که کیفیت را فدای قیمت نکنید به همین دلیل در وهله اول کیفیت فن رادیاتور کولر جک S3 را در اولویت قرار دهید و سپس برای بهینه‌تر کردن قیمت اقدام به بررسی فروشگاه‌های معتبر کنید. ما در آریان یدک به دلیل واردات مستقیم و حذف واسطه‌های تجاری توانسته‌ایم، قیمت خوبی برای لوازم یدکی خود عرضه کنیم و ازاین‌رو یک مزیت رقابتی ویژه در بازار لوازم یدکی جک S3 به وجود آورده‌ایم. از طرف دیگر به دلیل اینکه سود کار خود را به صورت منصفانه لحاظ کرده‌ایم، بنابراین قدرت خرید مشتریان را افزایش داده‌ایم.

هدف ما رضایت مشتریان، ارائه کالا باکیفیت و قیمت مناسب است که خوشبختانه در تمامی سال‌های فعالیت موفق شده‌ایم به این اصول پایبند باشیم و مشتریان زیادی را از سراسر ایران وفادار خود کنیم.


سوالات متداول

فن رادیاتور کولر جک S3 شرکتی است یا وارداتی؟

فن رادیاتور کولر جک S3 در فروشگاه آریان یدک وارداتی درجه یک بوده و از نظر کیفیت خیالتان کاملا راحت باشد. در صورت مغایرت کیفیت محصول ارسال شده با قطعه اصلی، می‌توانید آن را در زمان مشخص شده مرجوع کرده و تمام هزینه خود را دریافت نمایید.

چرا فن رادیاتور کولر جک S3 در آریان یدک ارزان است؟

فروشگاه آریان یدک وارد کننده مستقیم و بی‌واسطه فن رادیاتور کولر جک S3 بوده و به دلیل کاهش هزینه‌های واردات و خرید عمده، آن را با قیمت رقابتی و ارزان عرضه می‌کند.

چطور فن رادیاتور کولر جک S3 را سفارش دهم؟

برای سفارش فن رادیاتور کولر جک S3 در تهران و شهرستان می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. با تماس با شماره‌های سایت در ساعات اداری، بلافاصله سفارش شما ثبت شده و عملیات بسته‌بندی و ارسال آغاز و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. برای دریافت حضوری، می‌توانید باهماهنگی به فروشگاه آریان یدک در بازار چراغ برق مراجعه نمایید.