سفارش تلفنی
سنسور سپر عقب لیفان x50
سنسور سپر عقب لیفان x50
Bumper Warning System Sensor Of Lifan X50

4.3 از 5
(بدون نظر)
تنوع کالا:
سنسور سپر عقب لیفان x50 با جزئیات متفاوت در آریان یدک
  • برند: وارداتی لیفان موتور
قیمت: 750,000 تومان


به علت نوسانات قیمت بازار برای خرید با ما تماس بگیرید
آدرس: تهران، بازار چراغ برق، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 15

دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

سنسور سپر عقب لیفان x50

سنسور سپر لیفان x50 وسیله‌ای بسیار حساس و دقیق است که حتی وجود بارش‌های شدید را به شما اطلاع می‌دهد. سنسور سپر مانع برخورد خودرو با اجسام در هنگام پارک‌ کردن می‌شود، این سنسور روی سپر جلو و عقب نصب شده و نقش مهم حفاظتی خود را در خودرو ایفا می‌کند. این سنسور داده‌های دریافتی از اطراف خود را به واحد پردازش مرکزی یعنی رایانه خودرو صادر کرده و کامپیوتر با پردازش داده‌های ورودی، دستورات لازم را به صورت هشدار یا پیام صوتی به راننده اطلاع می‌رساند.

در بازار باکیفیت‌های مختلفی از سنسور سپر لیفان x50 مواجه هستیم که خرید یک قطعه اصلی بین این همه قطعه باکیفیت‌های درجه چندم کار سختی است. کیفیت سنسور سپر خودرو لیفان x50 می‌تواند روی عملکرد ماشین تأثیر زیادی بگذارد، برای مثال اگر سنسور بی‌کیفیت انتخاب شود، قادر به ارسال داده‌های صحیح به کامپیوتر خودرو نیست، در نتیجه کامپیوتر خودرو به دلیل داده‌های غلط یا ناقص، دستورات اشتباهی را صادر می‌کند. این مهم می‌تواند احتمال تصادف در زمان پارک کردن را بیشتر کرده و مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند. فراموش نکنید که استفاده نکردن از یک قطعه بسیار بهتر از استفاده از کردن از یک قطعه خراب یا بی‌کیفیت است و امنیت بیشتری هم در زمان رانندگی خواهد داشت.

برای اینکه خریدی مطمئن داشته باشید، نیاز است که از برندهای معتبر خریداری کنید. کارخانه‌های سازنده سنسور سپر لیفان x50 در دنیا زیاد است که هر کدام از آن‌ها از استانداردها و مواد اولیه مختلفی استفاده می‌کنند، اگر کیفیت محصول ساخته شده در حد عالی باشد، آنگاه در بهترین حالت استاندارد خود است و می‌تواند به‌خوبی از عهده نقش خود بربیاید، در غیر این صورت، سنسور مپ قادر به ایفای نقش خود نیست و ممکن است پیامدهای سنگینی را برای خودرو در زمان رانندگی نیز در پی داشته باشد.

ما در آریان یدک با واردات مستقیم از کارخانه‌های زیرمجموعه لیفان توانسته‌ایم، کیفیت محصولات خود را تضمین کنیم. برای تمامی قطعات و لوازم یدکی از جمله خودروهای خارجی مانند لیفان ضمانت اصالت و سلامت کالا ارائه می‌دهیم تا خیال مشتریان از خریدشان راحت باشد.

قیمت سنسور سپر لیفان x50

همان‌طور که ذکر شد، انواع مختلف سنسور سپر لیفان x50 در بازار وجود دارد که هر کدام از کیفیت متفاوتی برخوردار بوده و مسلماً قیمت‌هایی آن نیز متغیر است. برخی از فروشندگان برای اجناس تقلبی خود قیمت‌هایی ارزانی می‌گذارند تا محصول به فروش برسد، در این مواقع مواظب باشید که وسوسه نشوید و یک قطعه غیراستاندارد را تهیه نکنید. از سوی دیگر از هر قطعه یدکی قیمت خیلی بالایی داشت، حتماً نشان‌دهنده کیفیت نیست.

اگر می‌خواهید قیمت بهینه‌ای برای خرید سنسور سپر خودرو لیفان x50 بپردازید، کافی است از برندهای شناخته شده و فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. ما در آریان یدک قیمت‌هایی بهینه‌ای برای محصولات یدکی خودروهای خارجی مانند lifan در نظر گرفته‌ایم و علت آن واردات مستقیم و حذف هزینه‌های واسطه‌های تجاری است. جهت دریافت مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سنسور سپر لیفان x50 یا سایر لوازم یدکی می توانید با کارشناسان فروش ما در آریان یدک تماس بگیرید.


سوالات متداول

سنسور سپر عقب لیفان x50 شرکتی است یا وارداتی؟

سنسور سپر عقب لیفان x50 در فروشگاه آریان یدک وارداتی درجه یک بوده و از نظر کیفیت خیالتان کاملا راحت باشد. در صورت مغایرت کیفیت محصول ارسال شده با قطعه اصلی، می‌توانید آن را در زمان مشخص شده مرجوع کرده و تمام هزینه خود را دریافت نمایید.

چرا سنسور سپر عقب لیفان x50 در آریان یدک ارزان است؟

فروشگاه آریان یدک وارد کننده مستقیم و بی‌واسطه سنسور سپر عقب لیفان x50 بوده و به دلیل کاهش هزینه‌های واردات و خرید عمده، آن را با قیمت رقابتی و ارزان عرضه می‌کند.

چطور سنسور سپر عقب لیفان x50 را سفارش دهم؟

برای سفارش سنسور سپر عقب لیفان x50 در تهران و شهرستان می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. با تماس با شماره‌های سایت در ساعات اداری، بلافاصله سفارش شما ثبت شده و عملیات بسته‌بندی و ارسال آغاز و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. برای دریافت حضوری، می‌توانید باهماهنگی به فروشگاه آریان یدک در بازار چراغ برق مراجعه نمایید.