سفارش تلفنی
سینی بالا رادیات لیفان x50
سینی بالا رادیات لیفان x50
Front Upper Radiator Support Assy Of Lifan X50

4.5 از 5
(بدون نظر)
تنوع کالا:
سینی بالا رادیات لیفان x50 با جزئیات متفاوت در آریان یدک
  • برند: وارداتی لیفان موتور
قیمت: 4,800,000 تومان


به علت نوسانات قیمت بازار برای خرید با ما تماس بگیرید
آدرس: تهران، بازار چراغ برق، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 15

دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

سینی بالا رادیات لیفان x50

خرید سینی خودرو از میان قطعات اصلی و باکیفیت نقش مهمی در طول عمر آن ایفا می‌کند. سینی جلو بالایی خودرو لیفان x50 باید بتواند در برابر شرایط دمایی موتور خودرو دوام بیاورد و مقاومت خوبی داشته باشد. سینی جلو بالایی لیفان x50 برای اینکه از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار باشد، نیاز است که کیفیت مرغوبی داشته باشد و این کیفیت مرغوب را شما باید در زمان خرید بررسی کنید. متأسفانه، در بازار با انواع نمونه‌های متفرقه سینی جلو بالایی و سایر قطعات یدکی روبه‌رو هستیم که خرید را سخت کرده است. یکی از چالش‌های خرید قطعات یدکی در بازار ایران این است که نمونه‌های متفرقه در بسته‌بندی کاملاً مشابه با قطعات اصلی به فروش می‌رسند و همین امر موجب شده است تا برخی از مشتریان در دام گرفتار شوند.

یکی از راه‌های ساده و مطمئن برای افزایش اطمینان، خرید از فروشگاه‌های برتر در بازار چراغ برق تهران است که برای کالاهای خود ضمانت ارائه می‌دهند. ما در فروشگاه آریان یدک، به دلیل سابقه خوبی که در بازار داریم، به یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه تأمین قطعات یدکی خودروهای خارجی مبدل گشته‌ایم، زیرا برای لوازم یدکی خودروهای خارجی خود گارانتی معتبر ارائه می‌دهیم.

فروشگاه ما در آریان یدک در راستای ایجاد سهولت در تأمین لوازم یدکی خودرو و نیز ارائه بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت همواره در تلاش است. ما با بیش از 200 هزار فروش قطعات یدکی اصلی در سال توانسته‌ایم به یکی از تأمین‌کننده لوازم یدکی خودرو های خارجی مانند lifan در بازار ایران تبدیل شویم. برای اینکه بدون قطعه یدکی نمانید، در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات را به دست مشتریان می‌رسانیم.

قیمت سینی جلو بالایی لیفان x50

قیمت سینی جلو بالایی لیفان x50 به جنس محصول بستگی دارد و همچنین کارخانه سازنده آن نیز روی قیمت تأثیرگذار است. متأسفانه در بازار لوازم یدکی ایران با قیمت‌های متنوعی از سینی جلو بالایی خودرو لیفان x50 مواجه هستیم که دلیل این تفاوت قیمت نیز وارداتی ‌بودن آن است.

ما در آریان یدک در کنار شما هستیم تا با عرضه محصولات باکیفیت و درعین‌حال قیمت مناسب، بستری لازم برای افزایش قدرت خرید ایجاد کنیم. به دلیل اینکه واسطه‌های تجاری را از میان برداشته‌ایم، در نتیجه کاهش محسوسی در هزینه واردات داشته‌ و در نتیجه قطعات را با قیمت بسیار بهینه‌تر از فروشگاه‌های رقبا در بازار عرضه می‌کنیم. البته این یکی از دلایل قیمت‌های بهینه لوازم یدکی ما در این فروشگاه است. برخی از فروشندگان اقدام به افزایش قیمت محصولات می‌کنند تا بتوانند سود خوبی از فروش قطعات یدکی خودروهای خراجی مانند lifan به دست آوردند، اما ما برای رضایت مشتریان که سرمایه اصلی شرکت آریان یدک هستند، چاشنی انصاف را در قیمت‌گذاری و سود خود اضافه کرده‌ایم تا هم ما و هم مشتریان به همدیگر وفادار بمانیم.

ما در آریان یدک به پشتوانه فعالیت‌های مستمر و کارشناسانه خود توانسته‌ایم جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کنیم. برای ارتباط با کارشناسان فروش جهت خرید سینی جلو بالایی لیفان x50 می‌توانید در ساعات اداری تماس بگیرید.


سوالات متداول

سینی بالا رادیات لیفان x50 شرکتی است یا وارداتی؟

سینی بالا رادیات لیفان x50 در فروشگاه آریان یدک وارداتی درجه یک بوده و از نظر کیفیت خیالتان کاملا راحت باشد. در صورت مغایرت کیفیت محصول ارسال شده با قطعه اصلی، می‌توانید آن را در زمان مشخص شده مرجوع کرده و تمام هزینه خود را دریافت نمایید.

چرا سینی بالا رادیات لیفان x50 در آریان یدک ارزان است؟

فروشگاه آریان یدک وارد کننده مستقیم و بی‌واسطه سینی بالا رادیات لیفان x50 بوده و به دلیل کاهش هزینه‌های واردات و خرید عمده، آن را با قیمت رقابتی و ارزان عرضه می‌کند.

چطور سینی بالا رادیات لیفان x50 را سفارش دهم؟

برای سفارش سینی بالا رادیات لیفان x50 در تهران و شهرستان می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. با تماس با شماره‌های سایت در ساعات اداری، بلافاصله سفارش شما ثبت شده و عملیات بسته‌بندی و ارسال آغاز و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. برای دریافت حضوری، می‌توانید باهماهنگی به فروشگاه آریان یدک در بازار چراغ برق مراجعه نمایید.