سفارش تلفنی
لولا درب موتور لیفان x50
لولا درب موتور لیفان x50
Hood Hinge Of Lifan X50

4.6 از 5
(بدون نظر)
تنوع کالا:
لولا درب موتور لیفان x50 با جزئیات متفاوت در آریان یدک
  • برند: وارداتی لیفان موتور
قیمت: 700,000 تومان


به علت نوسانات قیمت بازار برای خرید با ما تماس بگیرید
آدرس: تهران، بازار چراغ برق، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 15

دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

لولا درب موتور لیفان x50

برای خرید لولا کاپوت لیفان x50 جز فروشگاه‌های معتبر به هیچ فروشگاهی سر نزنید. لولا کاپوت در صورت خرابی نیاز به تعویض با قطعه اصلی و استاندارد دارد، زیرا باز و بسته کردن درب کاپوت از نیازهای روزمره هر رانندگی است و در صورت اعتماد کردن به یک قطعه بی‌کیفیت، دردسر بزرگی را برای خود می‌خرید که چیزی جز اعصاب خوردی و در نهایت اقدام برای خرید قطعه جایگزین نتیجه دیگری برای شما به دنبال نخواهد داشت.

لولای کاپوت یکی از قطعات بدنه خودرو لیفان است و جزء لوازم یدکی این خودرو به شمار می‌رود. زمانی که موتور خودرو یا قطعات مرتبط با آن دچار نقص فنی می‌شوند، نیاز است که درب کاپوت بالا رفته تا به‌راحتی دسترسی به قطعات مذکور امکان‌پذیر باشد. برای اینکه درب کاپوت به‌راحتی باز و بسته شود، نیاز است که لولا کاپوت روند حرکتی آسانی داشته باشد. کاپوت خودرو به‌عنوان محافظ جانبی موتور عمل کرده و برای دستیابی به محفظه موتور نیاز به باز شدن آن است. از طرف دیگر لولاهای کاپوت باید به‌درستی عمل کنند تا درب کاپوت بسته شود و مانع از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محفظه موتور شود. لولاهای قفل کاپوت به‌ مرور زمان دچار سایش شده و در نهایت برای جایگزینی آن باید اقدام شود.

در هنگام خرابی لولا کاپوت باید در اسرع وقت برای جایگزینی آن اقدام شود. خرید لولا کاپوت x50 بهتر است از لوازم یدکی همین خودرو صورت پذیرد، زیرا نمونه باکیفیت لولا کاپوت از بهترین متریال ساخته شده است تا در حرکات مکرر درب کاپوت دچار ایراد نشود. در صورتی ‌که قطعات تقلبی لولا کاپوت لیفان x50 استفاده کنید، این قطعه در حرکات متعدد دچار شکستگی شده و به دنبال آن مشکلات بزرگ‌تری را ایجاد می‌کند.

ما در آریان یدک در کیفیت لوازم یدکی خودروهای خارجی وارداتی خود مانند lifan هیچ تردیدی نداریم و کاربران ایرانی می توانند با تهیه قطعات مورد نیاز مانند لولا کاپوت اطمنیان کامل از دوام و کیفیت آن‌ها را داشته باشند.

قیمت لولا کاپوت لیفان x50

در ایران نه فقط برای خرید لوازم یدکی مانند لولا کاپوت لیفان x50 بلکه برای سایر محصولات بسیار پیش می‌آید که بعد از خرید و استفاده از آن پشیمان می‌شویم. خیلی از افراد بارها و بارها در این مشکل گرفتار شده و باز هم درس نمیگیرند که خرید محصولات بی‌کیفیت حتی با قیمت های ارزان به هیچ وجه انتخاب درستی برای شما نیست و در هر شرایطی شما باید به دنبال خرید قطعات و محصولات اصلی حتی در صورت نیاز به پرداخت هزینه‌های بالا باشید. در غیر این صورت همان همیشگی یعنی خرابی‌های بیشتر نصیب شما خواهد شد.

خرید لولا کاپوت بی‌کیفیت منجر به خرابی و مشکلات گسترده  درب کاپوت در هنگام باز و بسته شدن می شود،  به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم که قطعه مناسب با لیفان x50 را خریداری کنید. لولا کاپوت در قیمت های متنوع در بازار وجود دارد که ممکن است قیمت‌های ارزان آن گول زننده باشد.

جهت ثبت سفارش یا دریافت مشاوره تخصصی از آریان یدک ما منتظر صدای گرم شما در ساعات اداری هستیم. کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما در زمینه قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی مانند لیفان x50 هستند.


سوالات متداول

لولا درب موتور لیفان x50 شرکتی است یا وارداتی؟

لولا درب موتور لیفان x50 در فروشگاه آریان یدک وارداتی درجه یک بوده و از نظر کیفیت خیالتان کاملا راحت باشد. در صورت مغایرت کیفیت محصول ارسال شده با قطعه اصلی، می‌توانید آن را در زمان مشخص شده مرجوع کرده و تمام هزینه خود را دریافت نمایید.

چرا لولا درب موتور لیفان x50 در آریان یدک ارزان است؟

فروشگاه آریان یدک وارد کننده مستقیم و بی‌واسطه لولا درب موتور لیفان x50 بوده و به دلیل کاهش هزینه‌های واردات و خرید عمده، آن را با قیمت رقابتی و ارزان عرضه می‌کند.

چطور لولا درب موتور لیفان x50 را سفارش دهم؟

برای سفارش لولا درب موتور لیفان x50 در تهران و شهرستان می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. با تماس با شماره‌های سایت در ساعات اداری، بلافاصله سفارش شما ثبت شده و عملیات بسته‌بندی و ارسال آغاز و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. برای دریافت حضوری، می‌توانید باهماهنگی به فروشگاه آریان یدک در بازار چراغ برق مراجعه نمایید.