ساعت کاری به پایان رسیده است. لطفا در روزهای کاری از 9 صبح الی 18 تماس بگیرید.
لنت ترمز دستی لیفان x50
لنت ترمز دستی لیفان x50
Parking Brake Pads Of Lifan X50

4.6 از 5
(بدون نظر)
تنوع کالا:
لنت ترمز دستی لیفان x50 با جزئیات متفاوت در آریان یدک
  • برند: وارداتی لیفان موتور
قیمت: 1,350,000 تومان


دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

لنت ترمز دستی لیفان x50

خرید لنت ترمز دستی لیفان x50 از میان محصولات بی کیفیت؟! حتی شوخیش هم خوب نیست. خرید لنت ترمز دستی لیفان x50 از میان محصولات اصلی و باکیفیت در هنگام خرابی این قطعه را باید جدی بگیرید. لنت ترمز دستی جزء سیستم مکانیکی است که برای توقف خودرو لیفان x50 در هنگام پارک استفاده می‌شود. با توجه به اهمیت قطعات یدکی اصلی و باکیفیت در عملکرد خودرو لیفان x50، نباید از قطعات فرعی و تقلبی استفاده کرد.

عدم استفاده از قطعات اصلی و استاندارد نه تنها موجب تعویض زودهنگام لنت ترمز دستی می‌شود، بلکه روی سایر قطعات جانبی خودرو هم تأثیر مخرب می‌گذارد. هنگام خرید لنت ترمز دستی لیفان x50 نیاز است که کیفیت قطعه را مورد بررسی قرار دهید. در بازار انواع مختلفی لنت ترمز از نظر کیفی وجود دارد که ممکن است باقیمت‌های گزافی نیز به فروش برسند. شاید تشخیص قطعات اصلی و تقلبی برای شما سخت باشد، البته که حق را به شما می‌دهیم؛ زیرا برای یک تعمیرکار مجرب نیز این امر می‌تواند چالش برانگیز باشد.

 برای اینکه این دغدغه‌ها را در هنگام خرید لنت ترمز دستی x50 نداشته باشید، کافی است از فروشگاه‌های معتبر تأمین‌کننده قطعات x50 در بازار چراغ برق تهران خرید خود را انجام دهید. آریان یدک از مراکز معتبر و خوشنام در بازار چراغ برق تهران است که با سابقه ۱۵ساله توانسته است جایگاه خود را از نظر کیفیت محصولات و بهینه بودن قیمت بین مشتریان پیدا کند.

ما در آریان یدک شرایطی را فراهم کرده‌ایم که مصرف‌کننده بدون نگرانی از کیفیت کالا و قیمت قطعات لیفان x50 به‌راحتی خرید خود را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد. مشاهده انواع قطعات یدکی خودرو لیفان x50 می‌توانید به فروشگاه آریان یدک مراجعه کرده و سفارش خود را نهایی کنید

قیمت لنت ترمز دستی لیفان x50

ترمز دستی لیفان x50 یکی از وسایل ایمنی خودرو است که کارکرد و کاربرد آن همیشه لازم و باید عالی باشد. نمی‌توانید ماشین را در سراشیبی پارک کرده و برای حفظ موقعیت آن در خیابان به دنبال آجر باشید تا خودرو از جای خود تکان نخورد. عدم دقت به کیفیت ترمز دستی و لنت ترمز دستی لیفان x50 حتی ممکن است خطر آفرین هم باشد و شرایط را در برخی مواقع برای شما حساس کند. اگر ماشینی را در خیابان مشاهده می‌کنید که خود به خود و بدون راننده از حالت پارک شروع به حرکت کرده و در حال چرخ زدن در خیابان است، احتمالا مشکل از ترمز دستی یا لنت ترمز دستی آن است.

تنوع قیمت لنت ترمز دستی لیفان x50 در هنگام خرید می‌تواند به چالش دیگری برای کاربران فراهم شود. شاید تصور کنید که خرید لنت ترمز دستی لیفان x50 ارزان یک خرید بهینه است، اما سخت در اشتباهید! باید اولویت شما در هنگام خرید لنت ترمز دستی لیفان x50 کیفیت این قطعه باشد و در اولویت دوم به قیمت آن توجه شود. البته که خرید لنت ترمز دستی x50 با قیمت‌های فضایی نیز توصیه نمی‌شود. شما برای داشتن یک خرید ایده‌آل نیاز است که قطعه موردنیاز را باکیفیت مناسب و قیمت بهینه تهیه کنید.

ما در این فروشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا قطعات اصلی و باکیفیت را از کارخانجات مرتبط با lifan تهیه کنیم. شما می‌توانید با خیال راحت از بابت بهینه‌ترین قیمت و همچنین بالاترین کیفیت لنت ترمز دستی لیفان x50 را از ما خریداری کنید. علت بهینه بودن قیمت‌ها در فروشگاه ما این است که ما واردکننده مستقیم قطعات لیفان هستیم و به دلیل همین حذف واسطه‌ها، توانسته‌ایم قیمت‌های رقابتی و بهینه را برای محصولات خود عرضه کنیم. برای دریافت مشاوره تخصصی یا خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو های خارجی مانند lifan می‌توانید در ساعات اداری با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید


سوالات متداول

لنت ترمز دستی لیفان x50 شرکتی است یا وارداتی؟

لنت ترمز دستی لیفان x50 در فروشگاه آریان یدک وارداتی درجه یک بوده و از نظر کیفیت خیالتان کاملا راحت باشد. در صورت مغایرت کیفیت محصول ارسال شده با قطعه اصلی، می‌توانید آن را در زمان مشخص شده مرجوع کرده و تمام هزینه خود را دریافت نمایید.

چرا لنت ترمز دستی لیفان x50 در آریان یدک ارزان است؟

فروشگاه آریان یدک وارد کننده مستقیم و بی‌واسطه لنت ترمز دستی لیفان x50 بوده و به دلیل کاهش هزینه‌های واردات و خرید عمده، آن را با قیمت رقابتی و ارزان عرضه می‌کند.

چطور لنت ترمز دستی لیفان x50 را سفارش دهم؟

برای سفارش لنت ترمز دستی لیفان x50 در تهران و شهرستان می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. با تماس با شماره‌های سایت در ساعات اداری، بلافاصله سفارش شما ثبت شده و عملیات بسته‌بندی و ارسال آغاز و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. برای دریافت حضوری، می‌توانید باهماهنگی به فروشگاه آریان یدک در بازار چراغ برق مراجعه نمایید.