در روزهای تعطیل سفارش نداریم. لطفا در روزهای کاری از 9 صبح الی 18 تماس بگیرید.
تیغه برف پاک کن ام وی ام 110
تیغه برف پاک کن ام وی ام 110
Wiper Blade Assy Of Mvm 110

4.5 از 5
(بدون نظر)
تنوع کالا:
تیغه برف پاک کن ام وی ام 110 با جزئیات متفاوت در آریان یدک
  • برند: وارداتی ام وی ام موتور
قیمت: 250,000 تومان


دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

تیغه برف پاک کن ام وی ام 110

قیمت تیغه برف پاک کن ام وی ام 110 در فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک کاملا منصفانه و رقابتی تعیین شده و می‌توانید این محصول را برای خودروی خود تهیه کنید. برف پاک کن از آن دسته از قطعاتی است که هر چند در ظاهر خیلی به عنوان یک قطعه فنی نمی‌توان روی آن حساب کرد، اما گاهی اوقات اهمیت بسیار زیادی برای امنیت در زمان رانندگی ایجاد می‌کند و عدم وجود آن و یا بروز ایراد در عملکرد تیغه آن، منجر به شرایط بسیار پیچیده‌ای در زمان رانندگی مخصوصاً در هوای بارانی خواهد شد. به همین دلیل لازم است تا در صورت بروز ایراد در تیغه برف پاک کن ام وی ام 110 در اسرع وقت برای تعویض آن اقدام کنید.

انتهای تیغه برف پاک کن ام وی ام 110 دقیقاً مانند انتهای یک تی خشک است که از یک پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده و طول عمر قابل توجهی دارد؛ اما به هر حال بعد از گذشت مدتی این پلاستیک کیفیت خود را از دست داده و دیگر کارایی لازم را برای تمیز کردن شیشه جلوی خودرو نخواهد داشت. البته برای خودروهایی که برف پاک کن عقب هم دارند، این شرایط حاکم خواهد بود و ممکن است با گذر زمان و شرایط جوی، شاهد از بین رفتن تیغه برف پاک کن خودرو خود باشید. در این مواقع تنها راه‌حل خرید تیغه برف پاک کن ام وی ام 110 از یک فروشگاه معتبر و جایگزین کردن آن است.

قیمت تیغه برف پاک کن ام وی ام 110

قیمت تیغه برف پاک کن ام وی ام 110 به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و نوع این محصول برمی‌گردد. اصلی‌ترین وظیفه این قطعه در خودرو تمیز کردن شیشه جلو در زمان برف و باران و مواقعی است که گرد و غبار روی شیشه را پوشانده و دید راننده را مختل کرده باشند. برف پاک کن‌ها در خودروهای امروزی مجهز به آبپاش بوده و با پاشیدن آب و مایع شیشه شور، شیشه جلو را حتی در زمان رانندگی برای دید بهتر راننده تمیز می‌کنند. اما در صورتی که پلاستیک مورد استفاده در تیغه برف پاک کن کیفیت خود را از دست بدهد، دیگر حتی کاری از آبپاشی و شیشه شور هم بر نخواهد آمد.

بسیاری از راننده‌ها برای افزایش طول عمر تیغه‌های برف پاک کن خودرو خود در فصل تابستان و گرما، از یک پوشش خاص برای آن استفاده می‌کنند که باعث می‌شود تا این پلاستیک مورد استفاده در این تیغه کمتر در معرض آفتاب و گرما قرار بگیرد. البته در این شرایط هم باز هم بعد از گذشت مدت زمان طولانی‌تر نیاز است تا پلاستیک مورد استفاده در تیغه برف پاک کن تعویض شود. انواع مختلفی از این تیغه برای خودروهای امروزی در دسترس است که از آن جمله می‌توانیم به تیغه معمولی، ژله‌ای و هیبریدی اشاره کنیم که البته نوع معمولی آن که از یک پلاستیک با کیفیت ساخته شده و معمولاً نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر ترجیح داده می‌شود.

 البته عملکرد تیغه برف پاک کن ژله‌ای به مراتب بهتر از تیغه‌های پلاستیکی و معمولی بوده و طول عمر بالاتری را هم می‌توانیم برای آن متصور باشیم. اصلی‌ترین دلیل توجه راننده‌ها به تیغه‌های پلاستیکی معمولی قیمت پایین این محصولات است که هزینه‌های نگهداری از خودرو را برای راننده‌ها کاهش می‌دهد.

خرید تیغه برف پاک کن ام وی ام 110

چه زمانی باید برای خرید تیغه برف پاک کن ام وی ام 110 اقدام کنیم و علائم و نشانه‌های خراب شدن این تیغه کدام‌ها هستند؟ در صورتی که در زمان استفاده از برف پاک کن صدای خیلی ناهنجاری به گوش شما می‌رسد و یا حرکت برف پاک کن در شیشه جلو بسیار کند شده، عملاً زمان آن رسیده تا تیغه برف پاک کن خودرو خود را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

البته شایان ذکر است که برف پاک کن از قطعات دیگری مانند موتور الکتریکی و چرخ دنده‌ها نیز ساخته شده که اختلال در عملکرد آنها نیز می‌تواند دلیلی برای افت کیفیت برف پاک کن خودروی شما باشد. برای حصول اطمینان نسبت به خرابی تیغه برف پاک کن حتماً باید بررسی کاملی روی آن داشته و کیفیت پلاستیک آن را ارزیابی کنید. زیرا در بسیاری از مواقع ممکن است ایراد از قطعات فنی برف پاک کن باشد که در این مواقع نیاز به تعویض آنها خواهید داشت.

در فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک در کنار شما هستیم تا تیغه برف پاک کن ام وی ام 110 و سایر خودروهای خارجی را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به دست شما برسانیم. به دلیل واردات مستقیم  عدم دخالت واسطه‌های تجاری تمام محصولات عرضه شده در فروشگاه آریان یدک با تضمین کیفیت و ارائه گارانتی‌های لازم انجام می‌پذیرد.

نمایش بیشتر...