در روزهای تعطیل سفارش نداریم. لطفا در روزهای کاری از 9 صبح الی 18 تماس بگیرید.
کابل تعویض دنده ام وی ام 110
کابل تعویض دنده ام وی ام 110
Gear Shifting Cable Assy Of Mvm 110

4.5 از 5
(بدون نظر)
تنوع کالا:
کابل تعویض دنده ام وی ام 110 با جزئیات متفاوت در آریان یدک
  • برند: وارداتی ام وی ام موتور
قیمت: 550,000 تومان


دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

کابل تعویض دنده ام وی ام 110

اگر برای خرید کابل تعویض دنده ام وی ام 110 به بازار مراجعه کردید، حتماً کیفیت و استانداردهای آن را مدنظر قرار دهید. کابل تعویض دنده ام وی ام 110 برای اتصال گیربکس با اهرم دنده مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی خودروها چه اتوماتیک و چه دستی دارای این کابل هستند. خرابی کابل دنده ام وی ام 110 منجر به از بین رفتن ارتباط بین اهرم دنده و گیربکس می‌شود. در این مواقع نیاز است که برای خرید و تعویض کابل دنده اقدام کنید.

نشانه‌های مختلفی وجود دارد که نشان‌ دهنده خرابی کابل تعویض دنده ام وی ام 110 است. برای مثال وقتی خودرو در حالت پارک روشن نمی‌شود یا اگر دنده واقعی نشان داده نمی‌شود، از علائم خرابی یا فرسودگی کابل دنده ام وی ام 110 است. شایع‌ترین دلایل خرابی کابل تعویض دنده کشش است، اگر دنده‌های یک گیربکس دستی را به‌سرعت تعویض کنید، به ‌مرور احتمال سایش و خرابی آن وجود دارد. تشخیص زودهنگام خرابی قطعات یدکی خودروهایی مانند ام وی ام به مالکان کمک کرده تا قبل از آسیب بیشتر به فکر خرید و تعویض باشند. کابل تعویض دنده ام وی ام 110 باید از بهترین مواد اولیه ساخته شده باشد تا در انتخاب دنده و تعویض دنده راحت و آرام مؤثر واقع شود. کابل تعویض دنده در خودروهای دنده‌ای و اتومات تنها تفاوتی که با هم دارند این است که در ماشین اتومات تنها یک کابل دنده وجود دارد؛ اما در ماشین‌های دنده دستی حتماً باید دو کابل استفاده شود.

کابل تعویض دنده ام وی ام 110 وارداتی اصلی به صورت تضمینی و بهینه‌ترین قیمت فروشگاه آریان یدک موجود است. ما در این فروشگاه با تأمین قطعات از کارخانجات زیرمجموعه خودرو ام وی ام توانسته‌ایم بالاترین کیفیت قطعات یدکی این خودرو را وارد کنیم. برای خرید از فروشگاه‌های تخصصی برای شما هم امکان خرید حضوری، تلفنی و آنلاین را فراهم نموده‌ایم.

خرید کابل تعویض دنده ام وی ام 110

اگر می‌خواهید خریدی با قیمت بهینه در هنگام تهیه کابل تعویض دنده ام وی ام 110 داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه‌های وارد کننده قطعات خودروهای خارجی خرید کنید. البته هر فروشگاهی که قطعات ام وی ام 110 وارد می‌کند، کیفیت خوبی لزوماً ندارد. قطعات لوازم یدکی خارجی از درجه یک تا درجه‌های ضعیف‌تر رده‌بندی می‌شوند، در هنگام خرید باید به این نکته نیز توجه داشت. شاید با گفته‌های ما این طور تصور شود که خرید لوازم یدکی ام وی ام 110 کار سختی است. اگر واقعیت را بخواهید بدانید، بله خرید در آشفته بازار لوازم یدکی ایران سخت و پرچالش است، اما راه‌حل ساده‌ای هم دارد و آن این است که یک فروشگاه مرجع و تخصصی را برای خرید انتخاب کنید.

ما در آریان یدک از کارخانه‌های مرتبط با ام وی ام واردات قطعات یدکی را انجام می‌دهیم. کیفیت لوازم یدکی که وارد می‌کنیم درجه یک بوده و بر این ‌اساس ضمانت اصالت کالا را به مشتریان ارائه می‌دهیم. از طرف دیگر به دلیل حذف واسطه‌های تجاری و دلال‌ها، قیمت محصولات را تا حد زیادی کاهش داده و بهینه کرده‌ایم.  یکی از دلایل محبوبیت ما بین مشتریان این است که ضمانت بازگشت وجه و عودت کالا را داریم و اینکه مزیت قیمت رقابتی را در بازار عرضه کرده‌ایم. برای ارتباط با کارشناس فروش کافی است با شماره ‌تلفن‌های ما در ساعات اداری تماس بگیرید.