سفارش تلفنی
هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530
هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530
Alternator Idler Pulley Of Mvm 530

4 از 5
(بدون نظر)
  • برند: وارداتی ام وی ام موتور
قیمت: 300,000 تومان


به علت نوسانات قیمت بازار برای خرید با ما تماس بگیرید
آدرس: تهران، بازار چراغ برق، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 15

دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530

خرید هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530 نیاز به نکته سنجی و ریزبینی دارد؛ زیرا قطعات متفرقه زیادی با کیفیت پایین در بازار موجود است. هرزگرد دینام در نوع ساده و شیاردار در بازار قطعات یدکی خودرو وجود دارد. هرزگردها جهت تنظیم‌کردن برخی از قطعات خودرو مانند دینام کاربرد دارند. دینام قطعه‌ای است که برق مصرفی خودرو را توزیع کرده و باتری خودرو را هم شارژ می‌کند. اگر تسمه دینام خیلی شل باشد از مکان خود خارج شده و عملاً کارایی ندارد. زمانی که دینام خودرو کار نکند کل خودرو کارایی نخواهد داشت. اگر تسمه خیلی سفت نباشد، به‌خوبی گردش نداشته و ازهم‌ گسیخته و پاره خواهد شد؛ بنابراین در اینجا نقش تنظیم‌کننده هرزگرد دینام شیاردار بسیار روشن و واضح است. هرزگردها از دو قسمت ساخته شده‌اند که قسمت داخلی فلزی بوده و قسمت بیرونی پلاستیکی است.

در صورت خرابی هرزگرد دینام شیاردار خودرو ام وی ام 530 آسیب جدی به دینام و قطعات درگیر با آن وارد می‌شود. اگر خودرو شما نیاز به تعویض هرزگرد دینام شیاردار دارد، بهتر است در اسرع وقت برای جایگزینی آن اقدام کنید. ممکن است در زمان خرید هرزگرد دینام ام وی ام 530 با قطعات مختلفی از نظر کیفیت روبه‌رو شوید که خرید را برای شما سخت کنند. برای خرید امن و مطمئن نیاز است که از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. در فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک با بیش از 15 سابقه آماده عرضه هرزگرد دینام ام وی ام 530 در بهترین کیفیت و با بهترین قیمت به شما هستیم.

قیمت هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530

خرید هرزگرد دینام شیاردار برای خودروهایی مانند ام وی ام به این زودی‌ها در دستور کار شما قرار نمی‌گیرد، اما در بازه‌های زمانی طولانی‌مدت نیاز به تعویض و جایگزینی این محصول خواهید داشت. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام خرید هرزگرد دینام شیاردار 530 به دنبال محصولات باکیفیت باشید تا از هزینه‌های اضافی که به دلیل خرید قطعات بی‌کیفیت ایجاد می‌شود جلوگیری کنید. خرید محصول عالی باعث می‌شود تا دوباره برای مدت طولانی از این قطعه استفاده کرده و نگران خراب شدن یا تعویض آن نباشید. اتفاقی که می‌تواند مزیت بزرگی برای شما باشد. این مهم حتی هزینه‌های شما را نیز بهینه خواهد کرد.

قیمت هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530 در بازار چراغ‌ برق بسیار متفاوت است. ممکن است شما این قطعه را با قیمت گرانی خریداری کنید و بعداً متوجه شوید که اورجینال نبوده است. برای اینکه این مشکلات برای شما به وجود نیاید، بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر که برای محصولات خود گارانتی ارائه می‌دهد، انجام دهید.

با توجه به اهمیت نقش هرزگرد دینام شیاردار در خودرو، در زمان خرید حتماً باید به کیفیت و قیمت آن توجه کنید. ما در واردات این محصول حساسیت بالایی به خرج داده‌ایم، از شما نیز درخواست داریم که بهترین قطعه را برای خودرو mvm خود خریداری کنید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات در فروشگاه آریان یدک دارای گارانتی بوده و در صورت شک به کیفیت آن می‌توانید این قطعه را عودت داده و تمام وجه خود را دریافت کنید. برای ارتباط با کارشناس فروش و همکاران ما جهت دریافت مشاوره تخصصی، می‌توانید در ساعات اداری با آریان یدک تماس بگیرید.


سوالات متداول

هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530 شرکتی است یا وارداتی؟

هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530 در فروشگاه آریان یدک وارداتی درجه یک بوده و از نظر کیفیت خیالتان کاملا راحت باشد. در صورت مغایرت کیفیت محصول ارسال شده با قطعه اصلی، می‌توانید آن را در زمان مشخص شده مرجوع کرده و تمام هزینه خود را دریافت نمایید.

چرا هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530 در آریان یدک ارزان است؟

فروشگاه آریان یدک وارد کننده مستقیم و بی‌واسطه هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530 بوده و به دلیل کاهش هزینه‌های واردات و خرید عمده، آن را با قیمت رقابتی و ارزان عرضه می‌کند.

چطور هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530 را سفارش دهم؟

برای سفارش هرزگرد دینام شیاردار ام وی ام 530 در تهران و شهرستان می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. با تماس با شماره‌های سایت در ساعات اداری، بلافاصله سفارش شما ثبت شده و عملیات بسته‌بندی و ارسال آغاز و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. برای دریافت حضوری، می‌توانید باهماهنگی به فروشگاه آریان یدک در بازار چراغ برق مراجعه نمایید.