ساعت کاری به پایان رسیده است. لطفا در روزهای کاری از 9 صبح الی 18 تماس بگیرید.
رام زیر موتور ام وی ام 550
رام زیر موتور ام وی ام 550
Crossmember Complete Of Mvm 550

4 از 5
(بدون نظر)
تنوع کالا:
رام زیر موتور ام وی ام 550 با جزئیات متفاوت در آریان یدک
  • برند: وارداتی ام وی ام موتور
قیمت: 2,500,000 تومان


دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

رام زیر موتور ام وی ام 550

در هنگام خرید رام زیر موتور ام وی ام 550 به دلیل اهمیت زیاد این قطعه باید جوانب احتیاطی را در نظر بگیرید. رام زیر موتور یک سیستم زیربندی برای خودروهای جدید مانند ام وی ام است. رام زیر موتور ام وی ام 550 یا همان فریم فرعی به‌عنوان فریم جداگانه و مستقل، وظیفه حمایت و نگه‌داری قطعات مختلف سیستم زیربندی خودرو را برعهده دارد. رام موتور به دلیل اینکه وظیفه حمایتی و نگه‌دارنده‌ای دارد، می‌تواند در شرایطی که خودرو در حال حرکت در مسیرهای ناهموار است، پایداری و کنترل خودرو را حفظ کند. رام زیر موتور خودرو ام وی ام 550 با حفظ پایداری و کنترل خودرو در شرایط مختلف کیفیت رانندگی را فراهم می‌کنند. همچنین رام زیر موتور در خودروهایی که دارای موتور بزرگ و قدرتمند هستند، باعث کاهش فشار سیستم تعلیق نیز می‌شود.

برای بالا بردن کیفیت رانندگی، کاهش صدا و لرزش، افزایش ایمنی و افزایش کارکرد خودرو نیاز است که قطعه مرغوب را برای mvm 550 خود تهیه کنید. به دلیل وجود قطعات تقلبی در بازار، بهتر است که حتماً قطعه اصلی را از قطعه تقلبی تشخیص دهید، اما انجام این کار سخت است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. در هنگام خرید رام زیر موتور ام وی ام 550 کافی است که کیفیت متریال به‌کاررفته در ساخت آن را چک کرده و با استانداردهای جهانی تطابق دهید. تجربه بهترین عاملی است که در این راه شما را یاری خواهد ساخت. همچنین می‌توانید روی کمک افراد حرفه‌ای و تعمیرکاران نیز حساب کنید.

ما در فروشگاه آریان یدک با سابقه بیش از  15 سال فعالیت در زمینه عرضه قطعات یدکی توانسته‌ایم جایگاه ویژه‌ای در بین مشتریان پیدا کنیم. با توجه به اینکه در سراسر کشور توزیع‌کننده قطعات یدکی خودروهای خارجی مانند ام وی ام هستیم، ازاین‌رو از تمامی کشور مشتریان وفادار داریم و از این بابت به خود افتخار می‌کنیم. در آریان یدک برای اطمینان بیشتر مشتریان عزیزمان گارانتی اصالت کالا را نیز ارائه می‌شود.

خرید رام زیر موتور ام وی ام 550

رام زیر موتور ام وی ام 550 از قیمت‌های بسیار متنوعی در بازار لوازم یدکی خودرو برخوردار است. توجه داشته باشید که کیفیت اولویت اول شما در این خرید است، اما این بدین معنی نیست که قیمت را لحاظ نکنید. بعضی از فروشندگان، کالاهای بی‌کیفیت را با قیمت ارزان می‌فروشند و به دلیل قیمت‌های ارزان، مشتری را برای خرید وسوسه می‌کنند، اگر می‌خواهید جزء این دسته نباشید پس فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی را برای خرید انتخاب کنید.

ما در آریان یدک به دلیل واردات مستقیم از کارخانه‌های زیر مجموعه mvm و حذف واسطه‌های تجاری توانسته‌ایم قطعات یدکی را باقیمت‌های بسیار بهینه در بازار عرضه کنیم. قیمت تمامی محصولات یدکی خودروهای خارجی مانند ام وی ام که توسط شرکت ما وارد می‌شود، بهینه و رقابتی است، زیرا کاهش محسوسی در هزینه‌ها ایجاد کرده‌ایم. این مهم به دلیل خرید عمده قطعات یدکی 550 از کارخانه‌های معتبر خارجی است. با یک مقایسه ساده  بین قیمت محصولات ما با سایر فروشگاه‌های معتبر می‌توانید از صحت کلام ما مطمئن شوید. برای کسب جزئیات بیشتر در مورد خرید رام زیر موتور ام وی ام 550 و قیمت آن می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. در صورتی ‌که تمایل به خرید حضوری لوازم یدکی خودرو دارید، می‌توانید به بازار چراغ برق تهران مراجعه کنید، ما منتظر حضور گرم شما هستیم.