سفارش تلفنی
سنسور میل سوپاپ ام وی ام 550
سنسور میل سوپاپ ام وی ام 550
Camshaft Position Sensor Of Mvm 550

4.5 از 5
(بدون نظر)
تنوع کالا:
سنسور میل سوپاپ ام وی ام 550 با جزئیات متفاوت در آریان یدک
  • برند: وارداتی ام وی ام موتور
قیمت: 500,000 تومان


به علت نوسانات قیمت بازار برای خرید با ما تماس بگیرید
آدرس: تهران، بازار چراغ برق، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 15

دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

سنسور میل سوپاپ ام وی ام 550

خرید سنسور میل سوپاپ ام وی ام 550 با کیفیت عالی و قیمت مناسب بهترین خریدی است که در هنگام خرابی این قطعه می‌توانید انجام دهید. موتور خودرو برای داشتن یک عملکرد خوب نیازمند قطعات یدکی باکیفیت و استاندارد است. کارایی و عملکرد سنسور میل سوپاپ باید در بهینه‌ترین حالت ممکن باشد تا شرایط مناسب برای احتراق ایجاد شود. موتورهای احتراق داخلی برای کارکرد صحیح نیاز به مقدار مشخصی از هوا، سوخت و جرقه دارند. این سه عنصر باید در زمان مناسب و به مقدار مناسب در دسترس باشند تا احتراق در داخل سیلندر به‌خوبی انجام پذیرد. اگر سنسور میل سوپاپ ام وی ام 550 از کار بیفتد، احتراق نیز دچار مشکل شده و پیشرانه موتور دچار ضعف عملکرد می‌شود. هر گونه ایرادی که در موتور ایجاد شود، سلامت خودرو و ایمنی آن را تحت ‌تأثیر قرار می‌دهد.

سنسور میل سوپاپ خودرو ام وی ام 550 اطلاعات را از میل سوپاپ دریافت می‌کند و این اطلاعات را به واحد کنترل الکترونیکی که رایانه خودرو است، انتقال می‌دهد. واحد کنترل الکترونیکی با پردازش داده‌های دریافتی، دستورات لازم را به سیستم جرقه‌زنی، دریچه گاز و.... صادر می‌کند تا احتراق به صورت صحیح و کامل انجام پذیرد.

سنسور میل سوپاپ خودرو موقعیت میل سوپاپ را کنترل می‌کند و اطلاعات مربوط به باز بودن هر سوپاپ را در یک سیلندر خاص به واحد کنترل ارسال می‌کند. به دلیل ارتباط نزدیکی که این سنسور با سنسور میل‌لنگ دارد، خرابی آن روی عملکرد سنسور میل‌لنگ نیز تأثیر منفی می‌گذارد. در بازار با انواع کیفیت‌های مختلفی از سنسور میل سوپاپ روبه‌رو خواهید شد که تشخیص قطعه اصلی و تقلبی کمی سخت می‌شود. در هنگام خرید سنسور میل سوپاپ ام وی ام 550 توجه داشته باشید که استفاده از یک قطعه بی‌کیفیت موجب خسارت‌های زیادی به ماشین شده و هزینه‌های گزافی را نیز ایجاد می‌کند.

ما در فروشگاه آریان یدک در کنار شما هستیم تا با عرضه قطعات اصل و مرغوب که از بهترین مواد اولیه ساخته شده است، خیالتان را از بابت کیفیت راحت کنیم. با توجه به اینکه با کارخانه‌های معتبر زیرمجموعه ام وی ام به صورت مستقیم ارتباط داریم و از سنجش کیفی و سلامت کالای آن اطمینان کسب کرده‌ایم، می‌توانیم لوازم یدکی خودرو های خارجی مانند mvm را با ضمانت به مشتریان عرضه نماییم.

قیمت سنسور میل سوپاپ ام وی ام 550

در بازار شما با رنج مختلفی از قیمت سنسور میل سوپاپ ام وی ام 550 مواجه می‌شوید. برای یک خرید هوشمندانه نیاز است که به دو فاکتور مهم یعنی کیفیت و قیمت توجه کنید. ابتدا کیفیت را لحاظ کرده و سپس به دنبال بهینه‌تر کردن قیمت‌ها باشید. خرید قطعات تقلبی و بی‌کیفیت هر چند در نگاه اول ارزان به نظر می‌رسند، اما در طولانی مدت تاثیر منفی هم روی سایر قطعات دارند و هم اینکه خود نیز طول عمر کمی داشته و بعد از مدتی کوتاه شاهد خراب شدن خود آنها نیز خواهید بود که این امر می‌تواند هزینه‌های نگهداری از خودرو را برای شما افزایش دهد.

برای اطلاع از قیمت سنسور میل سوپاپ و یا دریافت جزئیات بیشتر در مورد خرید سنسور و سایر لوازم یدکی خودروهای خارجی مانند 550 می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.