سفارش تلفنی
کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550
کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550
Front Crankshaft Oil Seal Of Mvm 550

4.5 از 5
(بدون نظر)
تنوع کالا:
کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550 با جزئیات متفاوت در آریان یدک
  • برند: وارداتی ام وی ام موتور
قیمت: 100,000 تومان


به علت نوسانات قیمت بازار برای خرید با ما تماس بگیرید
آدرس: تهران، بازار چراغ برق، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 15

دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550

حتی اگر خودرو ام وی ام 550 داشته باشید، ممکن است نیاز به خرید کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550 پیدا کنید. کاسه نمد یکی از اجزای درزگیر یا عایق‌کاری در خودرو است و وظیفه آب‌بندی را برعهده دارد. کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550 جهت جلوگیری از هدر رفتن روغن و نشتی آن، ورود آلودگی و پیشگیری از تماس اجزای فلزی و ایجاد اصطکاک در ساختار خودرو به کار می‌رود. به صورت خلاصه وظیفه اصلی کاسه نمد ام وی ام 550 عایق‌بندی اجزای متحرک و پوسته‌های حاوی سیالات است.

هر چقدر هم که کاسه نمد سر میل لنگ خودرو ام وی ام کیفیت خوبی داشته باشد؛ اما باز هم دچار خرابی می شود. یکی از علت های خرابی کاسه نمد، نبود روغن کافی است. همچنین ساییدگی و پوسیدگی داخل کاسه نمد نیز از دیگر علت های خرابی این قطعه است.

 کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550 با ابعاد مختلفی تولید می‌شود.  کاسه نمد همچنین در کیفیت‌های مختلفی در بازار موجود است و نوع و جنس کاسه نمدها نیز متغیر است. به دلیل فراوانی تنوع کیفیت در بازار نیاز است که از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. استفاده از جنس باکیفیت و اصل برای اینکه میل لنگ عملکرد خوبی داشته باشد و به آن آسیبی وارد نشود، ضروری است. بهتر است بدانید که ما در آریان یدک دارای فروشگاه لوازم جانبی و یدکی خودروهای خارجی مانند ام وی ام 550 هستیم. تمامی محصولات ما از جمله کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550 دارای برچسب اطمینان و استانداردهای جهانی است. مجموعه ما با سابقه ۱۵ ساله، فعالیت خود را در حوزه تأمین قطعات خودرو گسترش داده است. دراین‌بین ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا رضایت مشتریان را کسب کنیم.

قیمت کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550

قیمت کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550 به نوع برند، کیفیت آن، متریال سازنده و فروشگاه بستگی دارد. قیمت کاسه نمد به جنس و نوع آن بستگی دارد. کارخانه‌های سازنده لوازم یدکی خودرو ام وی ام 550 از متریال مختلفی برای ساخت این قطعه استفاده می‌کنند، هر چقدر کیفیت مواد اولیه مرغوب‌تر باشد، جنس کاسه نمد نیز باکیفیت‌تر است. البته در بازار ایران، قیمت بالاتر به معنی کیفیت بیشتر نیست و ممکن است نشان‌دهنده میزان طمع فروشنده باشد!

اگر می‌خواهید یک قیمت بهینه و مقرون‌به‌صرفه برای خرید کاسه نمد سر میل لنگ 550 بپردازید، کافی است از فروشگاه آریان یدک خرید خود را انجام دهید، ما به دلیل واردات مستقیم از کارخانه‌های مرتبط با خودرو mvm هم کیفیت را تضمین می‌کنیم و هم با قیمت بهینه قدرت خرید مشتریان را افزایش می‌دهیم.

 شما مشتریان عزیز قادر خواهید بود به صورت حضوری یا تلفنی از خدمات ما بهره‌مند شوید. برای تهیه لوازم یدکی خودرو ام وی ام 550 مانند کاسه نمد سر میل لنگ ام وی ام 550 می‌توانید با فروشگاه آریان یدک تماس بگیرید تا کارشناسان ما در انتخاب لوازم یدکی مناسب راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.