سفارش تلفنی
هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33
هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33
Timing Belt Tensioner Bearing Of Mvm X33

4.3 از 5
(بدون نظر)
  • برند: وارداتی ام وی ام موتور
قیمت: 850,000 تومان


به علت نوسانات قیمت بازار برای خرید با ما تماس بگیرید
آدرس: تهران، بازار چراغ برق، خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی، پاساژ الماس، طبقه اول، پلاک 15

دارای ضمانت اصالت کالا
3 روز ضمانت بازگشت کالا
ارسال 2 ساعته تهران
24 ساعته شهرستان
پرداخت در محل برای تهران

هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33

خرید هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33 در صورت خرابی باید یک اولویت مهم برای شما باشد. هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33 یک قطعه مهم و اساسی برای عملکرد تسمه تایم محسوب می‌شود. یکی از علائم خرابی هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33، صدای جیرجیرکردن موتور هنگام روشن‌ کردن خودرو است. از هرزگرد برای تنظیم سفتی قطعات مختلف مانند دینام، تسمه تایم و... استفاده می‌شود. کاربرد هرزگرد تایم شاخکدار، تنظیم سفتی تسمه تایم است. هرزگرد از مهم‌ترین اجزای مربوط به تسمه تایم است که بدون آن نمی‌توان تسمه تایم را به شکل صحیح نصب کرد.

تسمه تایم سبب ارتباط میل‌لنگ با میل‌سوپاپ می‌شود و نقش بسیار مهمی در عملکرد موتور خودرو دارد. اگر تسمه خیلی سفت باشد به‌خوبی گردش نداشته و ازهم‌گسیخته می‌شود. همچنین اگر تسمه خیلی شل باشد، عملاً کارایی نخواهد داشت. اگر خودرو شما نیاز به تعویض هرزگرد تایم شاخکدار دارد، بهتر است در اسرع وقت برای جایگزینی آن اقدام کنید. در زمان خرید هرزگرد تسمه تایم شاخکدار ام وی ام با قطعات متنوعی از نظر کیفیت مواجه می‌شوید، مسلماً این یک چالش برای شما است؛ زیرا باید از بین انبوهی از قطعات موجود در بازار یک محصول باکیفیت و قیمت مناسب را برای x33 تهیه کنید.

 برای خرید هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33 بهتر است به دنبال فروشگاه‌های معتبری باشید که قطعات اصلی و باکیفیت را با قیمت بهینه ارائه می‌دهند. ما در آریان یدک همراه شما هستیم تا هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33 شما را با قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت اصلی ارائه دهیم.

قیمت هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33

برای خرید هرزگرد تایم شاخکدار x33 چقدر حضارید هزینه کنید؟ قیمت این محصول را در آریان یدک استعلام گرفته و با ساری فروشگاه‌ها مقایسه کنید؛ البته با فروشگاه‌هایی که فروشنده قطعات اصلی و با کیفیت هستند. به نظر شما ارزش دارد که با خرید یک قطعه بی کیفیت آن هم در حد قیمت هرزگرد تایم شاخکدار امنیت خود را در زمان رانندگی مخصوصا در سرعت بالا به خطر بیندازید؟ کاربرانی که چنین دیدگاهی در ذهن دارند، معمولا در زمان بروز هر تصادف کوچکی با صدما بزرگی روبرو شده و نمی‌توانند کنترل خوبی روی خودرو خود داشته باشند. فراموش نکنید که زمان دوباره برای خرید هرزگرد تایم به این زودی‌ها نخواهد بود و از این رو خرید یک محصول با کیفیت حتی از نظر هزینه نیز به نفع شما خواهد بود.

ما در آریان یدک به صورت مستقیم و بدون واسطه واردکننده لوازم یدکی خودرو های خارجی مانند ام وی ام هستیم. در آریان یدک به دلیل واردات مستقیم و ارائه گارانتی معتبر می‌توانید یک خرید ایده‌آل و بدون چالش داشته باشید، زیرا هم کیفیت محصولات درجه یک بوده و هم قیمت آن‌ها مقرون‌به‌صرفه است. همان‌طور که بیان شد، تمامی محصولات ما در فروشگاه آریان یدک دارای گارانتی بوده و در صورت شک به کیفیت آنها می‌توانید قطعه را عودت داده و تمامی وجه پرداختی خود را دریافت کنید. برای ارتباط با کارشناسان فروش و همکاران ما جهت دریافت مشاوره تخصصی در آریان یدک، کافی است در ساعات اداری با ما تماس بگیرید.


سوالات متداول

هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33 شرکتی است یا وارداتی؟

هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33 در فروشگاه آریان یدک وارداتی درجه یک بوده و از نظر کیفیت خیالتان کاملا راحت باشد. در صورت مغایرت کیفیت محصول ارسال شده با قطعه اصلی، می‌توانید آن را در زمان مشخص شده مرجوع کرده و تمام هزینه خود را دریافت نمایید.

چرا هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33 در آریان یدک ارزان است؟

فروشگاه آریان یدک وارد کننده مستقیم و بی‌واسطه هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33 بوده و به دلیل کاهش هزینه‌های واردات و خرید عمده، آن را با قیمت رقابتی و ارزان عرضه می‌کند.

چطور هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33 را سفارش دهم؟

برای سفارش هرزگرد تایم شاخکدار ام وی ام x33 در تهران و شهرستان می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی اقدام نمایید. با تماس با شماره‌های سایت در ساعات اداری، بلافاصله سفارش شما ثبت شده و عملیات بسته‌بندی و ارسال آغاز و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. برای دریافت حضوری، می‌توانید باهماهنگی به فروشگاه آریان یدک در بازار چراغ برق مراجعه نمایید.